7 Οκτωβρίου 2017 at 00:16

Το φύλο δεν αλλάζει. Αλλάζει η συμπεριφορά

από

Γράφει ο Γ. Παπαδόπουλος – Τετράδης*

Αν η κυβέρνηση και κάθε βουλευτής που θέλει να παραστήσει τον προοδευτικό, είχαν βάλει το μυαλό τους να δουλέψει και είχαν συμβουλευτεί την επιστήμη, δεν θα χρειαζόταν να παρέμβει η εκκλησία για να ζητήσει να αποσυρθεί το νομοσχέδιο «αλλαγής φύλλ=ου», για λόγους μάλιστα έξω από την επιστήμη. Στη χώρα πρωταγωνιστεί, όπως πάντα, η δοξασία και η ιδεολογική αγραμματοσύνη αντί για τη Γνώση. Δεν πάμε καλά.

Για να το πούμε απλά, το νομοσχέδιο που έρχεται στη Βουλή για ψήφιση προβλέπει ότι καθένας που θέλει σαν δικαίωμά του να αλλάξει φύλο μπορεί να το κάνει με μια απλή δήλωση στο Ληξιαρχείο! Αν είναι κάτω από 18 ετών, και από τα 15, η επιθυμία θα πραγματοποιείται υπό την εποπτεία και έγκριση των κηδεμόνων και εξειδικευμένου ιατρικού προσωπικού στο νοσοκομείο «Παίδων»!

Φύλο δεν επιλέγει κανείς στον έμβιο κόσμο. Γεννιέται ως φύλο. Έχει επιλεγεί από το χρωματόσωμα που τον δημιούργησε: Χ ή Υ.
Φύλο δεν επιλέγει κανείς στον έμβιο κόσμο. Γεννιέται ως φύλο. Έχει επιλεγεί από το χρωματόσωμα που τον δημιούργησε: Χ ή Υ.

Τι αλλάζει από την ήδη υφιστάμενη νομοθεσία; Ότι δεν απαιτείται χειρουργική επέμβαση για να αποκτήσει κάποιος και τα φυσικά χαρακτηριστικά του φύλου που θέλει να αποκτήσει  στην κοινωνική και πολιτική του ταυτότητα.

Δεύτερον, και σημαντικότερο, νομιμοποιείται ο γάμος μεταξύ ομόφυλων και ομοφυλόφιλων, οι οποίοι αποκτούν όλα τα νομικά δικαιώματα που έχουν ήδη τα ετερόφυλα ζευγάρια. Νομικοί υποστηρίζουν ότι έτσι ανοίγει  δρόμος για να μπορούν τα ζευγάρια αυτά να υιοθετούν παιδιά ή να νομιμοποιούν τα παιδιά που αποκτούν ως παιδιά τους.

Επειδή για να μιλήσει κανείς για το θέμα θα χρειαστεί εκατοντάδες σελίδες επιστημονικής τεκμηρίωσης, η στήλη θα περιοριστεί στα απλά και επιστημονικά.

  1. Οι 999.990 στο εκατομμύριο των ανθρώπων γεννιόνται με το φύλο τους. Ελάχιστες εξαιρέσεις γεννιόνται ερμαφρόδιτοι. Ποιοι είναι αυτοί, τεκμηριώνεται συνήθως εμφανώς από την ιατρική επιστήμη.
  1. Οι ερμαφρόδιτοι με τον νέο νόμο έχουν πλέον το δικαίωμα να επιλέξουν φύλο χωρίς να υποχρεωθούν σε χειρουργική επέμβαση αλλαγής.
  1. Οι 999.900 στο εκατομμύριο γεννιόνται με την αντιστοιχία χημείας και ορμονών που αντιστοιχούν στο φύλο που ταιριάζει στη φυσιολογίας τους. Ελάχιστοι γεννιόνται με χημική και ορμονική διαταραχή που τους εγκλωβίζει σε άλλο σώμα από εκείνο που αισθάνονται ότι ανήκουν. Και αυτές οι ελάχιστες περιπτώσεις τεκμηριώνονται από την ιατρική και τη βιολογία.
  1. Με τον νέο νόμο αυτή η κατηγορία των λεγόμενων transexual ή trans ή she males ή he dames δεν διαχωρίζεται. Εμπίπτει στη γενική πρόβλεψη επιλογής φύλου ως δικαίωμα με βάση το πού αισθάνεται κανείς πλησιέστερα ότι ανήκει. Παρ όλα αυτά, και οι trans δεν είναι γυναίκες. Δεν έχουν τη χημεία, την πολυπλοκότητα και τη διαδρομή του γυναικείου εγκέφαλου. Ούτε καν τα όργανα μιας γυναίκας. Τα οποία εν πολλοίς είναι δημιουργήματα της αρχικής γενετήσιας επιλογής φύλου. Δηλαδή μοριακής χημείας.

Οι trans είναι άνθρωποι φυλακισμένοι σε ένα σώμα με τον ψυχισμό του οποίου δεν συμβαδίζουν. Ένα αντρικό σώμα σε μια ΠΙΟ θηλυκή χημεία. ΠΙΟ, όχι θηλυκή. Αλλά, ταυτόχρονα αρσενικοί! Πρόκειται για ένα ισόβιο βάσανο, με εγγενή κατάθλιψη στην ηπιότερη περίπτωση. Επιπλέον, η μέχρι σήμερα νομοθεσία τους υποχρέωνε να είναι αρσενικοί όπως γεννήθηκαν εκτός αν άλλαζαν φύλο με χειρουργική επέμβαση. Μια βαρβαρότητα!

Ο νέος νόμος είναι γι αυτούς μια περιστασιακή ανακούφιση. Γιατί η πάλη μεταξύ του ΕΙΜΑΙ και του ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ είναι διαρκής, μέχρι την τελική αποδοχή της πραγματικότητας. Ένας πραγματικός ψυχικός Γολγοθάς. Στον οποίο η εκκλησία οφείλει να σκύψει με ευαισθησία. Όχι μόνο επειδή είναι εκκλησία, αλλά και γιατί η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων trans είναι εξαιρετικά θρησκευόμενοι.

  1. Φύλο δεν επιλέγει κανείς στον έμβιο κόσμο. Γεννιέται ως φύλο. Έχει επιλεγεί από το χρωματόσωμα που τον δημιούργησε: Χ ή Υ. Το φύλο δεν είναι απλώς τα γεννητικά όργανα. Τα γεννητικά όργανα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τη χημεία του εγκεφάλου και του υπόλοιπου σώματος. Οι άνδρες και οι γυναίκες δεν διαφέρουν κατά τα γεννητικά όργανα. Διαφέρουν κατά τη χημεία τους και τη λειτουργία της φυσιολογίας και της χημείας τους, που είναι άρρηκτα δεμένα με τα γεννητικά όργανα. Ένα κομμάτι της επιστήμης πιστεύει ότι τα όργανα είναι αποτελέσματα αυτού του συνδυασμού.
  1. Το αρσενικό από το θηλυκό διαφέρουν ριζικά και ταυτοχρόνως ταυτίζονται! Κανείς δεν είναι 100% αρσενικός ή 100% θηλυκός. Είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό. Τα φύλλα αλληλοσυμπληρώνονται. Για να συνευρεθούν. Να έλκονται. Κανένα φύλο δεν είναι 100% άνθρωπος. Ένας άνδρας και μια γυναίκα ΜΑΖΙ είναι 100% άνθρωπος. Όταν συνευρεθούν. Είτε συνυπάρχοντας είτε όταν γεννήσουν έναν άλλον άνθρωπο. ΓΙΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ως έχουν.
  1. Κανείς, εκτός από τις παρεκβάσεις της φύσης στο 1,2,3, 4 που ανέφερα, δεν μπορεί να επιλέξει φύλο. ΕΧΕΙ φύλο. ΕΙΝΑΙ φύλο. Μπορεί όμως να επιλέξει τον ΤΡΟΠΟ που θα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ το φύλο του. Τη ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ του. Μπορεί να επιλέξει την ετεροφυλοφιλία, την ομοφυλοφιλία ή την ομοφυλία ή την ανέραστη ζωή ή την αμφιφυλία. Όλα αυτά είναι αναφαίρετα δικαιώματα του καθενός.
  1. Αλλά, και κανείς κηδεμόνας δεν μπορεί να αποφασίσει να επιλέξει (!) το φύλο του παιδιού του, όχι μόνο στα 15. Ούτε στα 5! Γιατί το φύλο υπάρχει! Η συμπεριφορά επιλέγεται. Και κανείς δεν μπορεί επιλέξει τη συμπεριφορά κανενός άλλου. Με ποιο κριτήριο; Ποιες επιθυμίες; Ποιες ορέξεις; Ποιανού μυαλό και ψυχή; Ποια ωριμότητα;
  1. Σ αυτό το σημείο το νομοσχέδιο έχει μπλέξει την ιδεολογική φαντασίωση με την επιστήμη και την πραγματικότητα! Έχοντας καταργήσει τη βιολογία, τη χημεία, την ανθρωπολογία και τελικώς την κοινή λογική. Για να εξασφαλίσει την ψηφολογική εύνοια μειοψηφιών, αντί να τις υπηρετήσει, τα κάνει όλα μαντάρα. Τι εννοώ:

Αν μέχρι σήμερα ένα ζευγάρι ομόφυλων ή ομοφυλόφιλων συζούσε, δεν είχε δικαίωμα κανείς από τους δύο να αφήσει την περιουσία του στον άλλο όπως τα ετερόφυλα ζευγάρια που είναι παντρεμένα. Ή να παίρνει τη σύνταξή του. Επενέβαιναν οι συγγενείς και σκύλευαν τη βούληση του ενός συντρόφου στο όνομα της … «ανώμαλης ζωής» του ζεύγους και της ανυπαρξία νομικής υπόστασης αυτής της συμβίωσης. Για να μη μιλήσω για τις βιαιοπραγίες και τη χλεύη.

Αυτό το νομοσχέδιο έρχεται να βάλει ένα τέλος σ αυτόν τον αναχρονιστικό παραλογισμό. Παραλογισμό, γιατί, όπως είπαμε και παραπάνω καθένας έχει το δικαίωμα της ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣτου φύλου του. Τα ομόφυλα και ομοφυλόφιλα ζευγάρια μπορούν πλέον να παντρεύονται και να ορίζουν το έχει τους όπως τα ετερόφυλα. Υπάρχουν. Είναι εδώ. Δεν μπορεί κανείς να υποκριθεί ότι αυτή η κοινωνία τους δεν υπάρχει.

  1. Το πρόβλημα με το νομοσχέδιο (όπως και με όλα τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά) ξεκινάει από τη στιγμή που ο γάμος μπορεί να δίνει δικαίωμα τεκνοποιϊας (για τις γυναίκες ομοφυλόφιλες) ή υιοθεσίας για τους άντρες ομοφυλόφιλους ή ομόφυλους. Και είναι πρόβλημα για έναν και μόνο λόγο. Επειδή το ανθρώπινο είδος στηρίζει την ύπαρξή του στην αγάπη του αρσενικού προς το θηλυκό και τούμπαλιν. Για να αναπαράγεται. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει αγάπη, αυτή είναι το πανανθρώπινο ζητούμενο. Δεν αναιρείται. Δεν παραλείπεται ως ζητούμενο.

Αναπαραγωγή χωρίς σπερματοζωάριο και ωάρια δεν υπάρχει. Και δεν υπάρχει αναπαραγωγή χωρίς έλξη των δύο φύλλων για να δημιουργηθεί ερωτική πράξη. Η οποία δεν είναι μόνο σεξ. Υπάρχει ο αυνανισμός. Και η σπερματέγχυση. Αλλά, το ΕΡΩΤΙΚΟ συναίσθημα μεταξύ των δύο φύλλων στην πράξη και η έλξη παίζουν κορυφαίο ρόλο στη χημεία του παιδιού ως αποτέλεσμα και ως χαρακτήρα.

  1. Το αρσενικό και το θηλυκό είναι κάτι παραπάνω από τα γεννητικά τους όργανα και οι ερωτικές τους διαθέσεις. Είναι πρωτίστως ΠΡΟΤΥΠΑ. Τα οποία μιμούνται τα παιδιά για να ΓΙΝΟΝΤΑΙ.

Η Ανθρώπινη κοινωνία – κυρίως η δυτική- εδώ και χρόνια έχει χάσει εντελώς τα πρότυπα, μέσα στον δαιδαλώδη τρόπο που ζει για να παράγει αγαθά περισσότερο παρά να παράγει υγιείς ΣΧΕΣΕΙΣ μεταξύ των μελών της. Κυρίως μεταξύ των ανδρών και των γυναικών.

Το αποτέλεσμα είναι να παράγει σε μεγάλους αριθμούς παιδιά με μπερδεμένα πρότυπα, που αναπαράγουν με τη σειρά τους το μπέρδεμα. Ο κύκλος της αναπαραγωγής του είδους όλο και περιορίζεται. Όχι μόνο γενεσιακά. Κυρίως Ανθρώπινα. Σε επίπεδο αγάπης του διαφορετικού φύλου. Η αυξανόμενη αγάπη για το όμοιο φύλο, με την ταυτόχρονη αδιαφορία για το άλλο φύλο είναι δείγμα ναρκισσισμού και εγωπάθειας, αλλά και φόβου. Για το διαφορετικό. Το άγνωστο.

Οι γονείς είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι γι αυτή τη στρέβλωση. Κυρίως εκείνοι που κρατάνε αιχμάλωτο το παιδί τους αποκλειστικά για τους ίδιους, για την ικανοποίηση της άρρωστης αγάπη τους, για τα οιδιπόδεια σύνδρομα.

  1. Η εκκλησία μπορεί να επικαλείται τη θεία βούληση, αλλά η επιστήμη έχει αποφανθεί από πολλά χρόνια ότι αν εξαιρέσουμε τις παρεκβάσεις της φύσης, που είναι ελάχιστες στο σύνολο του πληθυσμού, όλες οι υπόλοιπες σεξουαλικές συμπεριφορές που εκφεύγουν της συντριπτικής ατομικής και κοινωνικής πλειοψηφίας είναι παρεκβάσεις ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ και ΟΧΙ ΦΥΛΟΥ.

Το νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση όλα αυτά τα απλά τα αγνοεί εντελώς. Και δίνει το δικαίωμα με μια απλή δήλωση στο ληξιαρχείο να αλλάζει κανείς το φύλο του ανάλογα με το πού αισθάνεται συγγενέστερα ότι ανήκει! Αγνοεί η κυβερνητική πλειοψηφία των τάχα προοδευτικών και όσοι από τους υπόλοιπους βουλευτές που δεν ξέρουν την τύφλα τους από το θέμα και δεν έχουν σκεφτεί ποτέ, ότι το λεγόμενο τρίτο φύλο ΜΙΜΕΙΤΑΙ, δεν είναι. Είναι αρσενικό που μιμείται το θηλυκό. Ή είναι θηλυκό που ΜΙΜΕΙΤΑΙ το αρσενικό. Δεν ΕΙΝΑΙ. Γι αυτό και οι ρόλοι στα ζευγάρια αυτά εναλλάσσονται. Δεν είναι πάντα οι ίδιοι.

Αν ΕΙΝΑΙ, λοιπόν, ή ΓΙΝΕΙ με μια δήλωση στο Ληξιαρχείο, θα έχει αύριο το δικαίωμα ο πρώην άντρας να πάει στον ΣΕΓΑΣ και να ζητήσει να συμμετάσχει στη σφαιροβολία γυναικών. Θα μπορεί να μπαίνει στα αποδυτήρια και στις τουαλέτες των γυναικών και να κατουράει ή να κάνει μπανιστήρι, χωρίς να ρωτήσει κανείς τις γυναίκες αν συμφωνούν. Θα μπορεί να είναι θήλυ πριν την κατάταξη στο στρατό και αρσενικό πάλι μετά. Θα μπορεί να έχει ξεχωριστές περιουσίες σαν αρσενικό και σαν θηλυκό με διαφορετικές ταυτότητες. Και εκατοντάδες άλλα τέτοια ευτράπελα και καθόλου ευτράπελα.

Ο γράφων έχει συγχρωτιστεί με τις κοινότητες αυτών των κόσμων και είχε την τιμή να γνωρίσει μαχητικές προσωπικότητες σαν την Αλόμα που θα τις ζήλευαν πολλοί αρσενικοί. Και έχει την τιμή να έχει στο φιλικό και στο συγγενικό του περιβάλλον ομοφυλόφιλους, πολύ αξιόλογους που αξίζουν κάθε εκτίμησης. Και έχει προβληματιστεί πολύ και με αγάπη πάνω στο θέμα.

Αυτή η πολύπλευρη αγάπη δεν υπάρχει στο νομοσχέδιο. Που αγνοεί ότι όσοι νόμοι κι αν ψηφιστούν, το θέμα δεν είναι τα λεφτά και οι ταυτότητες. Το θέμα πάντα είναι να αναγνωρίζεις και να αποδέχεσαι ΕΣΥ τον εαυτό σου. Και να σε σέβεται και η κοινωνία. Κι αυτό δεν μπορεί να το προσφέρει κανένας τέτοιος νόμος. Μόνο η έγνοια για όλους.

Επειδή, παράλληλα με την εξασφάλιση όλων εκείνων των δικαίων που απαιτείται για τους ερμαφρόδιτους, τους trans, τους ομοφιλόφυλους που θέλουν να συνυπάρχουν όπως οι ετερόφυλοι, υπάρχει και μια κοινωνία ανθρώπων. Η οποία έχει ανάγκη κάποιος να σκύψει με ενδιαφέρον από πάνω της και να την εξημερώσει αντί να την εξαγριώνει με τις παλαβομάρες του.

Να σκύψει πάνω από την οικογένεια του άντρα και της γυναίκας. Και να τους βοηθήσει να δουν ο ένας τον άλλον και να αγαπηθούν όπως το θέλει η φύση τους. Γιατί μόνο αν αγαπηθούν θα γεννήσουν άντρες και γυναίκες που θα αγαπιόνται μεταξύ τους, χωρίς να φοβούνται ο ένας τον άλλον. Και χωρίς να αγαπάνε μόνο τον εαυτό τους και τους ομοίους τους.

*Πηγή: http://www.liberal.gr/arthro/170485/apopsi/stili-alatos/to-fulo-den-allazei-allazei-i-sumperifora.html

Δείτε ακόμη:

  • Ο Klaus Mann, ως Επιλοχίας του Αμερικάνικου Στρατού, Ιταλία 194423 Ιανουαρίου 2014 Ο Κλάους Μαν, η ομοφυλοφιλία και ο φασισμός (3)
    Ο Κλάους Μαν, η ομοφυλοφιλία και ο φασισμός Γράφει ο Θανάσης Μπαντές Το σύντομο βιογραφικό του Κλάους Μαν, γιου του Τόμας Μαν, που παραθέτει μετά το δοκίμιο «Ομοφυλοφιλία και […]
  • 25 Δεκεμβρίου 2015 Η ομοφυλοφιλία, η εκκλησία και το ΚΚΕ (2)
    "Η ομοφυλοφιλία όμως δεν είναι ένας διαφορετικός τρόπος να κάνεις σεξ, είναι ένας διαφορετικός τρόπος […]
  • ARKAS -The Original Page5 Σεπτεμβρίου 2018 Hannibal ante portas (0)
    Η αρχή της σφοδρής επίθεσης κατά της Ελλάδας και της ελληνικότητας ξεκίνησε επί Σημίτη, με την άλωση του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου της Αθήνας από φανατισμένους καθηγητές σε έδρες […]
  • Μητέρα και παιδί/ Gustav Klimt11 Μαΐου 2018 Αναδοχή. Ένα μπάλωμα σ’ ένα κουρέλι (0)
    Οι μεγάλοι χαμένοι είναι τα παιδιά. Τα οποία έχουν ανάγκη όχι από μια επιδερμική και τάχαμου αγάπη. Γιατί η υπερβολική αγάπη και η υπερπροστασία δεν είναι αγάπη. Είναι η εγωπάθεια και η […]
  • ARKAS -The Original Page30 Μαΐου 2017 Ούτε αγανακτισμένοι, ούτε Δημοκράτες. Απλώς απολίτιστοι (0)
    Ο Φλωράκης με τον Κύρκο συγκυβέρνησαν με τον Μητσοτάκη και τον Τζανετάκη. Ο στρατηγός Τσακαλώτος έδωσε τα χέρια με τον Βαφειάδη. […]
  • Ποιος έσπερνε και σπέρνει στους δρόμους, στα σχολεία και στα πανεπιστήμια από το 2011 μέχρι και το 2014 το σύνθημα «η χούντα δεν τέλειωσε το ‘73» ενάντια σε δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις;28 Νοεμβρίου 2018 Ποιος απειλεί τη Δημοκρατία; (0)
    Ποιος χαϊδεύει όλο το μπάχαλο και το δήθεν αναρχοαυτόνομο μπουλούκι, που συνθηματολογεί ενάντια στη Δημοκρατία, καταγγέλλοντάς την σαν φασιστική, με συνθήματα στους δρόμους, στα σχολεία, […]
  • Οι Ιταλοί θα βάλουν στα τραίνα φτηνά εισιτήρια για τους ανέργους και τους αναξιοπαθούντες;15 Ιουλίου 2016 Μας πήρανε τα τραίνα νανούμ νανούμ νανούμ (0)
    Το λιμάνι του Πειραιά προς τη Δραπετσώνα και τα Λιπάσματα θα είναι χώρος ελεύθερης πρόσβασης των Ελλήνων ή θα είναι απαγορευμένο εμπορικό κράτος εν κράτει με στρατοφύλακες; Στα λιμανάκια […]
  • Επιπλέον, η μόνη διέξοδος από την ελληνική κρίση, που είναι η σκληρή δουλειά και η βοήθεια του νομοθέτη, των υπουργείων, των ταμείων και των τραπεζών προς αυτήν την κατεύθυνση δεν έχει οπαδούς στη χώρα. Ούτε και βοήθεια.22 Ιουλίου 2016 Αν μας χαρίσουν το χρέος, κ. Λιου μου, θα χρεοκοπήσουμε (0)
    Μεγάλη εξαίρεση σ αυτή την ηθική αθλιότητα της ελληνικής κοινωνίας (γιατί σκόρπιες υπάρχουν πολλές) είναι τα παιδιά των ελληνικών φτωχοσπιτιών, που τα βλέπεις να μαστορεύουν, να οργώνουν, […]
  • O Έρντοαν, η Θράκη και η Μοσούλη18 Οκτωβρίου 2016 O Έρντοαν, η Θράκη και η Μοσούλη (0)
    Ο χτεσινός άμεσος στόχος του Έρντοαν δεν ήταν φυσικά η Ελλάδα. Ήταν η με κάθε τρόπο συμμετοχή του τουρκικού στρατού στην άλωση της Μοσούλης και η επακόλουθη έγερση απαιτήσεων της Τουρκίας […]
  • Το Πολυτεχνείο, σαν κορύφωση μιας υπερκομματικής διαδικασίας ανυπακοής, αντίθεσης και εξέγερσης τελικά, είχε στους κόλπους του συντελεστές από τη δημοκρατική δεξιά μέχρι την άκρα αριστερά. Δεν ήταν ιδιοκτησία κανενός.16 Νοεμβρίου 2018 Το κρατικό σκύλεμα του Πολυτεχνείου, καιρός να σταματήσει (0)
    Το Πολυτεχνείο, σαν κορύφωση μιας υπερκομματικής διαδικασίας ανυπακοής, αντίθεσης και εξέγερσης τελικά, είχε στους κόλπους του συντελεστές από τη δημοκρατική δεξιά μέχρι της άκρα αριστερά. […]
  • Τα τραίνα στην Ελλάδα της φαιδράς πορτοκαλέας δεν είναι μια εταιρία. Είναι πέντε!13 Ιανουαρίου 2017 Ο ΟΣΕ έχει 5 στόματα να ταΐσει. Ποιος να πρωτοφάει; (0)
    Δεν έχουμε προσωπικό, φωνάζουν ως συνήθως οι συνδικαλιστές, που είχαν μάθει στον ΟΣΕ να αντιστοιχούν και να χρυσοπληρώνονται 10 για δουλειά που γινόταν με τρεις! Δεν έχουν προσωπικό από […]
  • Εκτός από τις τουαλέτες, στο μουσείο, που είναι ένα από τα 4 σπουδαιότερα της χώρας, οι ξένοι δεν έχουν πρόσβαση σε νερό και στο πωλητήριο.5 Ιουνίου 2018 Tourist? No toilet! (0)
    Η χώρα δεν έχει καταστραφεί ολοσχερώς κυρίως χάρη στον τουρισμό. Περίπου 32 εκατομμύρια ξένοι αναμένονται και διαρκώς αυξάνονται. Αλλά, στο μουσείο Ηρακλείου, το πιο εμβληματικό της Κρήτης […]
  • ARKAS -The Original Page15 Σεπτεμβρίου 2017 Κι όμως, η κοινωνία φταίει (0)
    Προφανώς η ελληνική κοινωνία δεν είναι αυτή που φέρνει και την κυβερνάνε αυτοί που της χαϊδεύουν τ’ αυτιά ενώ στέλνει στα αζήτητα όσους της ζητάνε κόπους και ευθύνες. Άλλη […]
  • Ο Καρλ Μαρξ στο χρονικό μιας δικτατορίας30 Σεπτεμβρίου 2013 Ο Καρλ Μαρξ στο χρονικό μιας δικτατορίας (0)
    Ο Καρλ Μαρξ στο χρονικό μιας δικτατορίας Γράφει ο Θανάσης Μπαντές            Το κείμενο του Μαρξ «Η 18η Μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη» θεωρείται κλασικό, όχι μόνο ως πολιτική […]
  • Πράγματι, το νερό έχει υψηλή αξία, που δεν είναι δυνατόν να προσεγγιστεί αποκλειστικά με οικονομικούς όρους κατά το λεγόμενο «περιβαλλοντικό κόστος».13 Οκτωβρίου 2016 Όχι στην ιδιωτικοποίηση του νερού (0)
    Πράγματι, το νερό έχει υψηλή αξία, που δεν είναι δυνατόν να προσεγγιστεί αποκλειστικά με οικονομικούς όρους κατά το λεγόμενο «περιβαλλοντικό κόστος». Έχει πρωτίστως αξία ιερή, αφού […]
  • Αφηνιασμένο άλογο στην Πομπή των Ιππέων, δυτική πλευρά ζωφόρου Παρθενώνα.24 Φεβρουαρίου 2014 Tο αφηνιασμένο άλογο του Παρθενώνα (1)
    Το 1802 ο Thomas Bruce, Ζ’ Κόμης του Elgin και Πρέσβης της Μεγάλης Βρετανίας στην Υψηλή Πύλη, έχοντας τεχνιέντως αποσπάσει άδεια σε σχετικό φιρμάνι από τον Σουλτάνο Selim III, ολοκλήρωνε, […]
  • Χορός Ιππέων σε αγγειογραφική αναπαράσταση5 Ιανουαρίου 2014 Χορός και αρχαίο δράμα (2)
    Χορός και αρχαίο δράμα Γράφει η Titania Matina Ένα βασικό στοιχείο σχετικό με το αθηναϊκό δράμα της κλασικής αρχαιότητας που αδυνατούμε να συλλάβουμε και σταθερά μας διαφεύγει είναι ο […]
  • 17 Ιανουαρίου 2014 Ο Κάρλο Τσιπόλα και οι βασικοί νόμοι της ανθρώπινης ηλιθιότητας (2)
    Ο Κάρλο Τσιπόλα στο δοκίμιο «Οι βασικοί νόμοι της ανθρώπινης ηλιθιότητας» από την εισαγωγή ακόμα, είναι ξεκάθαρος: «Τα ανθρώπινα όντα έχουν το προνόμιο να είναι υποχρεωμένα να υπομείνουν […]

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.